Categories
fashion

Pametni nakit

Pametni nakit – biste li nosili pametne naušnice, narukvice i prstenje? 

Zamislite narukvicu koja mjeri Vaše disanje, naušnice putem kojih možete razgovarati na telefon ili prsten kojim možete skrolati po svojim najdražim društvenim mrežama… Kako Vam se čini? Neki su brandovi već izbacili prve kolekcije pametnog nakita, koji oduševljava svojim dizajnom, ali i funkcionalnošću.

Tehnologija neprestano napreduje, na pametne telefone i satove smo se već navikli, ali ovo je nešto sasvim novo. Ljudska znatiželjnost pomiče granice i neprestano eksperimentira sa znanošću i tehnologijom. U posljednjih 50 godina mnoge su se stvari promijenile. Od osobnog računala koja su se pojavila 1980 -ih, preko laptopa došli smo do pametnih telefona koji su poput računala na dlanu. Zadnjih 10 godina računala su postala sve sitnija i lako nosiva, pa imamo mikroprocesore koje je moguće staviti u prstenje, narukvice i naušnice.

Prema istraživanjima tržište pametnog nakita je obećavajuće i s vremenom će rasti, tako da u sljedećim godinama možemo očekivati svojevrsni bum na tržištu. Neki su brendovi već predstavili svoje pametno prstenje, pametne narukvice i pametne naušnice.

SWAROWSKI

Swarovoski Shine je kolekcija pametnog nakita, narukvice i ogrlica s funkcijama praćenja broja koraka i kvalitete sna, te primanjem obavijesti s pametnog telefona.

ALTRUIS

Još jedan brand koji je predstavio svoju kolekciju pametnog nakita je Altruis. Možete birati između prstena, narukvice i privjeska za ogrlicu. Osim što su komadi pametni, izgledaju elegantno i lako ih je uklopiti u svaki stil.

Bellabeat LEAF

Bellabeat Leaf, kao što mu ime govori dizajnom podsjeća na list, izgleda organski, izrađen je od metala i drveta, a uz odličan dizajn nudi i zanimljive funkcionalnosti. S ovim komadom nakita možete pratiti kvalitetu disanja i sna, razinu stresa, broj koraka, menstrualni ciklus i slično.

ARING

Ovo je prvi prsten na tržištu koji dolazi s podrškom za glasovnog asistenta, kojim možete kontrolirati svoj pametni telefon. Osim što ima značajke pametnog uređaja, prsten izgleda lijepo kao komad nakita. Dizajn plus funkcionalnost – to volimo!

Prema istraživanju (Nielsen, Connected life report, March 2014.) pametne uređaje najviše koristi mlađa populacija od 18 do 34 godine, nešto više od 50% čine žene. Ono što je korisnicima najbitnije jest funkcionalnost, dizajn i cijena, tako da će se brendovi morati potruditi da ispune ta tri zahtjeva. Predviđanja za tržište pametnog nakita su obećavajuća. Tisuće tvrtki intenzivno radi na razvoju tehnologije i na ulaganjima u to područje. Bit će zanimljivo vidjeti kako će se razvijati tržište pametnog nakita u sljedećim godinama. Kako se Vama čini? Biste li nosili pametne naušnice, narukvice i prstenje?

Tražite li pak klasični nakit predlažemo da na stranici satovi.com u rubrici nakit pronađete klasične naušnice, prstenje , narukvice i ogrlice poznatih brendova.